Aicina pieteikties pretendentus uz vakanto Administratīvi–juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Personāla vadības un organizatoriskā darba nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu
Prasības amata pretendentiem:
-
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā, tiesību, sociālo vai vadības zinību jomā (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība personāla vadībā);
- pēdējo piecu gadu laikā ir vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādē personāla vadības jomā;
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze attīstības plānošanas jomā;
- pieredze vadošā amatā;
- Darba likuma un saistīto tiesību aktu zināšanas, pamata zināšanas fizisko personu datu aizsardzībā un iestādes attīstības plānošanas jomā;
- spēja vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaicīgi;
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem;
- piemīt augsta atbildības sajūta, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu, plānošanas un organizēšanas prasmes;
- zināšanas par vadības dokumentu izpildes kontroli un rezultātu apkopošanu;
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe), labas datora lietošanas prasmes (MS Office);
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9. panta otrās un trešās daļas prasībām. Amata pildīšanai būs jāsaņem otrās kategorijas pielaide valsts noslēpuma objektiem.
Amata pamatpienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, koordinēt un kontrolēt departamenta Personāla vadības un organizatoriskā darba nodaļas darbu, uzdot uzdevumus un norādījumus nodaļas nodarbinātajiem un kontrolēt izpildi;
- īstenot personāla politiku un nodrošināt personāla vadības procesus aģentūrā;
- organizēt aģentūras darba aizsardzības un darba vides iekšējo uzraudzību, kontrolēt aģentūras nodarbināto obligātās veselības pārbaudes;
- organizēt, koordinēt un kontrolēt aģentūras darbības stratēģijas un gada darba plāna izstrādi, kā arī atskaišu sniegšanu par Iekšlietu ministrijas gada darba plānā iekļauto aģentūras pasākumu izpildes gaitu un aģentūras darba plānā un citos dokumentos aģentūrai doto uzdevumu izpildi;
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus un sniegt atzinumus par aģentūras struktūrvienību vai citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem personāla vadības jomā;
- izskatīt personu iesniegumus personāla vadības jautājumos, sagatavot vēstuļu un lēmumu projektus.
Piedāvājam:
- mēnešalgu (atbilstoši profesionālajai pieredzei) - 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR un sociālās garantijas;
- darbavietu Čiekurkalna 1.līnijā 1 k-2, Rīgā;
- pēc viena nostrādāta gada: veselības apdrošināšanu, papildu atvaļinājuma dienas, atvaļinājuma pabalstu;
- iespēju pilnveidot zināšanas un prasmes apmācībās.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt līdz 2021.gada 14.janvārim, Nodrošinājuma valsts aģentūrai, Čiekurkalna 1.līnijā 1 k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e–pastu personals@agentura.iem.gov.lv, tālrunis uzziņām 67829046 darbdienās no plkst. 08:00 līdz 16:30. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Nodrošinājuma valsts aģentūra, reģistrācijas numurs 90009112024, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1 k-2, Rīga, LV 1026, tālr. 67219255, personals@agentura.iem.gov.lv.